مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 11:252023-01-20سياسي

خضریان: تحریم سپاه پاسداران از سوی اروپا اقدامی احساسی است


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه تحریم سپاه پاسداران از سوی اروپا اقدامی احساسی است، گفت: غربی ها از راهبرد دوران بزن دررو تمام شد ایران، - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه تحریم سپاه پاسداران از سوی اروپا اقدامی احساسی است، گفت: غربی ها از راهبرد "دوران بزن دررو تمام شد" ایران، هراس دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه جمع بندی سفر نظارتی یک روزه به همراه نایب رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان های چناران، گلبهار، طرقبه و شاندیز، گفت: در سفرهای نظارتی باید ابعاد فرهنگی و مذهبی اقدامات صورت گرفته در پروژه ها مورد توجه قرار بگیرد و نه صرف اقدامات عمرانی، تکنوکرات ها نیز چنین اقداماتی را بلد هستند؛ طی این سفرها باید راهبردها و برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد و مسئولان امر بدانند چه اقداماتی برای سبک زندگی دینی باید انجام دهند.

خضریان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا، تصریح کرد: این اقدامات عجولانه از سوی غربی ها دلایل متعددی دارد که لازم است برای افکار عمومی مرور شود تا استراتژی غرب نتواند تأثیرگذار باشد.

آمریکایی ها، اروپایی ها و همچنین رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته تلاش کردند، آنها از طریق اغتشاشات پیچیده که در داخل کشورمان رقم زدند، در حقیقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: تحریم سپاه پاسداران از سوی اروپا اقدامی احساسی است

خضریان: تحریم سپاه پاسداران از سوی اروپا اقدامی احساسی است