مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 10:402023-01-20پزشكي

پایش خدمات بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد توسط مسئولان وزارت بهداشت


در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به استان فارس، روند خدمات رسانی در بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، بهروز رحیمی در سفر به استان فارس پس از دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شهرستان های فراشبند و قیر و کارزین عزیمت نموده و پس از پایش کیفیت ارائه خدمات سلامت در این شهرستان ها، با حضور در فیروزآباد، از بیمارستان حضرت قائم (عج) در این شهرستان بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از این مرکز درمانی ضمن گفت وگو با مسئولان و کارکنان بیمارستان، نیازمندی ها و توانمندی های موجود را ارزیابی کرده و به بررسی نوبت های کاری پزشکان، ضریب اشغال تخت، وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات موردنیاز این مرکز درمانی، بررسی نحوه ویزیت، ارجاع و موارد اعزام بیماران به مرکز استان پرداخت.

بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد که در سال 1379 تأسیس شده، دارای 103 تخت مصوب بوده که تنها در آذر امسال، بخش اورژانس این بیمارستان به بیش از 6 هزار مورد مراجعه پاسخگو بوده و پزشکان مستقر در درمانگاه این بیمارستان نیز در ماه آذر امسال، به بیش از سه هزار و هشتصد بیمار به صورت سرپایی ارائه خدمت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش خدمات بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد توسط مسئولان وزارت بهداشت

پایش خدمات بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد توسط مسئولان وزارت بهداشت