مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 08:552023-01-20اقتصادي

راه و شهرسازی هرمزگان: صدور سند برای اراضی تصرفی شایعه است


مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان واگذاری اسناد مالکیت به اراضی تازه تصرف شده را تکذیب کرد.

- کمالی ادامه داد: زمین خواری بی راهه ای است که به خانه دار شدن مردم ختم نمی شود، دولت سیزدهم در خصوص تامین مسکن اقشار کم درآمد در کنار تسهیلات بانکی، همچون ثبت نام وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن را برنامه ریزی کرده است و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه ثمن نهضت مسکن، به نشانی اینترنتی saman.

mrud.

ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی درباره واکنش هجوم برخی افراد جهت تصرف زمین های اطراف شهرک پیامبر اعظم(ص) گفت : 33 محله ناکارآمد و بافت فرسوده مشخص و اعلام شده و شهرک پیامبر اعظم جزء بافت جدید و تفکیک شده شهر است و در محلات اعلام شده نیست بنابراین سندی برای آن شهرک و متصرفین صادر نمی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به رصد و پایش تمامی مناطق در محدوده عملیات این اداره اشاره کرد و گفت: مقابله با زمین خواران همواره در دستور کار راه و شهرسازی هرمزگان قرار دارد و با جدیت پیگیری خواهد شد، گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی هرمزگان: صدور سند برای اراضی تصرفی شایعه است

راه و شهرسازی هرمزگان: صدور سند برای اراضی تصرفی شایعه است