مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 08:352023-01-20سياسي

بودجه 1402 به رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی کمک می کند


در بودجه سال 1402 منابع خوبی برای کمک به رفع ناترازی منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی در نظر گرفته شده است که امید داریم با همراهی مجلس شورای اسلامی نهایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی در گردهمایی نظارت ستادی رییس جمهور بر وزارت کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: هدف گذاری این نشست عمل به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری و ایجاد تحول در عرصه اشتغال و اقتصاد کشور است.

وی انجام نظارت های ستادی ریاست جمهوری را گامی مهم در تکمیل سفرهای استانی برای چاره جویی مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: پایش مداوم عملکرد مدیران، یک فرآیند جدی نظارتی در دولت سیزدهم است که همواره مورد تأکید بوده است.

مرتضوی افزود: در دولت سیزدهم همسو با اسناد بالادستی نظام اسلامی، اقدامات گسترده ای در عرصه های رفاه اجتماعی، اشتغال و توسعه اقتصاد مردمی انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت حکمرانی بازار کار در تحقق ایجاد یک میلیون شغل اظهار کرد: در این راستا با بسیج همه کنشگران عرصه های تولید و اثرگذاران اقتصاد کشور تلاش می کنیم بیکاری جوانان را کاهش دهیم.

نظارت میدانی بر ایجاد اشتغال، ایجاد پایگاه اطلاعات شغلی، کاهش زمان صدور مجوزها، توسعه آموزش های مهارتی و فنی وحرفه ای در قالب زیست بوم ملی اشتغال از ابتدای شروع به کار دولت مردمی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1402 به رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی کمک می کند

بودجه 1402 به رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی کمک می کند