مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 03:052023-01-19ورزشي

برخورد سرخپوشان با سد آهنی و تقابل پایین جدولی ها


هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با برگزاری 3 دیدار امروز (جمعه) پیگیری می شود که در مهم ترین دیدار تیم صدرنشین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ذوب آهن برود.

جزییات دیدارهای امروز را در ادامه می خوانید: مس کرمان – نفت مسجدسلیمان/ ساعت 15 مکان: ورزشگاه شهید باهنر غایبان مس کرمان: - نفت مسجدسلیمان: - رتبه در جدول مس کرمان: 11 امتیاز، چهاردهم نفت مسجدسلیمان: 9 امتیاز، شانزدهم پرسپولیس – ذوب آهن/ ساعت 15 مکان: ورزشگاه آزادی غایبان پرسپولیس: مهدی ترابی ذوب آهن: مسعود ابراهیم زاده، سعید باقرپسند و سجاد آشوری رتبه در جدول پرسپولیس: 32 امتیاز، اول ذوب آهن: 18 امتیاز، دهم نکات مهم: پرسپولیس باید مقابل مهدی تارتار، بازیکن سال های دور این باشگاه قرار بگیرد.

ذوب آهنی ها در نیم فصل اول پر فراز و نشیب ظاهر شدند و در آخرین هفته مقابل هوادار شکست خوردند و در جام حذفی مقابل مس رفسنجان نیز نتوانستند این تیم را شکست دهند و از جام حذفی کنار رفتند.

شاگردان تارتار در دیدار مقابل پرسپولیس به امتیاز نیاز دارند.

گاندوها در فصل نقل و انتقالات با چند بازیکن در حال مذاکره هستند تا آنها را به جمع خود اضافه و نقاط ضعفشان را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سرخپوشان با سد آهنی و تقابل پایین جدولی ها

برخورد سرخپوشان با سد آهنی و تقابل پایین جدولی ها