مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 23:302023-01-19اقتصادي

450 هزار نفر در مناطق حاشیه ای و بافت های فرسوده تبریز ساکن هستند


استاندار آذربایجان شرقی خرّم با تاکید بر اینکه تبریز، شهری کهن است، اما نباید کهنه باشد، افزود: 450 هزار نفر از مردم این شهر در مناطق حاشیه ای و بافت های فرسوده ساکن هستند و انتظار دارند که اتفاق چشمگیری برای نوسازی این مناطق بیفتد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی خرّم با تاکید بر اینکه تبریز، شهری کهن است، اما نباید کهنه باشد، افزود: 450 هزار نفر از مردم این شهر در مناطق حاشیه ای و بافت های فرسوده ساکن هستند و انتظار دارند که اتفاق چشمگیری برای نوسازی این مناطق بیفتد.

عابدین خرّم، پنجشنبه، 29 دیماه، در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان، طرح نهضت ملی مسکن را فرصت مناسبی برای نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری عنوان کرد و گفت: کارهای ارزشمندی در این حوزه در کلانشهر تبریز شروع شده و همه دستگاه ها باید کمک کنند تا تغییر و تحول چشمگیری را در این زمینه شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه 9 شهر استان نیاز به اقدام اساسی در حوزه بازآفرینی دارند، افزود: در صورتی که نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری از زمان تصویب قانون مربوط به آن در سال 1389 اجرا می شد، امروز مشکلات بخش قابل توجهی از شهروندان ساکن در این مناطق حل شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 هزار نفر در مناطق حاشیه ای و بافت های فرسوده تبریز ساکن هستند

450 هزار نفر در مناطق حاشیه ای و بافت های فرسوده تبریز ساکن هستند