مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 23:052023-01-19سياسي

مدیرکل صداوسیمای اصفهان منصوب شد


رییس صداوسیما در حکمی یوسف افشاری نیا را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی در حکمی ماموریت های زیر را برای حیدر افشاری نیا تعیین کرده است: تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست ها و پیوست های مربوطه و تمهید جهش فکری و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی، انجام تدابیر لازم برای هم افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی، توجه ویژه به حوزه های مغفول عملیات رسانه ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه ای از سبک زندگی ایرانی-اسلامی و انقلابی.

یوسف افشاری نیا متولد شهرستان شهرضا از توابع استان اصفهان بوده و دانش آموخته مقطع دکترای تخصصی در رشته ادبیات عرفانی از دانشگاه اصفهان است.

وی همکاری خود را با سازمان صداوسیما از دوران دانشجویی در دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال 1377 به استخدام صدا و سیما در آمد.

افشاری نیا از ایثارگران و جانبازان شاغل در رسانه ملی است و قبل از این مدیرکل مرکز چهارمحال و بختیاری بوده و مدیر کلی مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاونت سیمای مرکز اصفهان، معاونت سیما و صدای مرکز خوزستان، مدیریت تأمین و پخش سیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صداوسیمای اصفهان منصوب شد

مدیرکل صداوسیمای اصفهان منصوب شد