مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 21:452023-01-19ورزشي

توفارقان خیال برد ندارد!


توفارقان آذرشهر در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال مغلوب نبوغ اراک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های توفارقان آذرشهر و نبوغ اراک در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه 29 دیماه در سالن امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با برتری 74 بر 66 نبوغ اراک به اتمام رسید، تا دوازدهمین متوالی باخت نماینده آذربایجان شرقی در فصل جاری رقابت ها رقم بخورد.

این دیدار قرار بود روز دوشنبه و به صورت همزمان با سایر دیدارهای این هفته برگزار شود که به دلیل حواشی پیش آمده برای تیم توفارقان، این مسابقه به تعویق افتاد.

فدراسیون بسکتبال در اقدامی اشتباه، تیم توفارقان را از جدول مسابقات حذف کرد که این موضوع با توجه به آیین نامه مسابقات غیر قانونی و اشتباه بود، که باعث شد تا نماینده آذربایجان شرقی لیگ باقی بماند.

توفارقان آذرشهر با قبول این شکست کماکان با 21 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند، نبوغ اراک نیز با کسب این پیروزی 30 امتیازی شده و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

در ایستگاه بیست ویکم این رقابت ها پنجشنبه هفته آینده توفارقان آذرشهر میهمان پالایش نفت آبادان خواهد بود و نبوغ اراک نیز از مس کرمان پذیرایی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفارقان خیال برد ندارد!

توفارقان خیال برد ندارد!