مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 21:002023-01-19سياسي

شهردار یاسوج توان اداره شهر را ندارد


مطالبات مردم در خیلی از جاها بر زمین مانده و به این نتیجه رسیده ایم که شهردار فعلی توان اداره شهر و شهرداری را ندارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک عضو شورای شهر یاسوج گفت: مطالبات مردم در خیلی از جاها بر زمین مانده و به این نتیجه رسیده ایم که شهردار فعلی توان اداره شهر و شهرداری را ندارد.

بهنام عباس نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به مشکلاتی که در سطح شهر و شهرداری یاسوج وجود دارد چهار نفر از اعضای شورای این شهر بر این باورند که آقای مقدم شهردار فعلی توانایی اداره این شهر و شهرداری را ندارد و قطعا باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه آقایان اکبری، امیری، دانشی و بنده از مخالفان ماندن شهردار هستیم، اظهار کرد: سه نفر دیگر احساس می کنند که هنوز فرصت برای کارکردن شهردار هست و شاید هم فرصتی که این دوستان مدنظرشون هست محدود باشد.

این عضو شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد رای به ماندن شهردار بدهد حتما توجیهی برای مردم و شهروندان دارد اما ما چهار نفر به این نتیجه رسیدایم که ماندن شهردار دیگر به صلاح نیست.

عباس نژاد تصریح کرد: در ابتدای دور ششم، اکثر شورای شهر بر این نظر بودند که می توان فرصت و وقت مجددی به شهردار برای جبران دادند، که از هفت عضو شورا 6 نفر رای اعتماد و ابقا به شهردار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار یاسوج توان اداره شهر را ندارد

شهردار یاسوج توان اداره شهر را ندارد