مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 18:102023-01-19ورزشي

برگزاری یادبود شهدای ورزشکار اسلامشهر در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع)


مراسم یادبود شهدای ورزشکار شهرستان اسلامشهر، عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان و خانواده های شهدا در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، بیست و نهمین آیین معنوی با این ستاره ها یادبود شهدای ورزشکار شهرستان اسلامشهر، عصر امروز به همت کمیته خادمین شهدا با همکاری کانون بسیج ورزشکاران اسلامشهر، با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان شهرستان و خانواده های شهدا در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) برگزارشد.

در این آیین معنوی که همزمان با 29دی ماه سالروز شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرستان اسلامشهر محمود رضا بیضایی که در منطقه زینبیه سوریه در راه دفاع از حرم آل الله عاشقانه به دست نیروهای تروریستی وهابی و تکفیری با شهادت رسید، برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 75 شهید ورزشکار این شهرستان، از والدین و خانواده های معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

سیداکبر اسحقی، مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اسلامشهر، بازدید از خانواده های شهدا از سوی مسؤولان را یک فرصتی برای ادای دین در برابر ایثار و فداکاری و جانفشانی شهدا برشمرد و افزود: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمترین کاری است که برای این خانواده ها می توان کرد، شهدای ما مظلوم بودند و مظلومیت شهدای ورزشکار در بین این بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادبود شهدای ورزشکار اسلامشهر در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع)

برگزاری یادبود شهدای ورزشکار اسلامشهر در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع)