مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 17:302023-01-19حوادث

پایان کار رمال کلاهبردار در ساری /کشف 4 کیلو تریاک در نکا


رییس پلیس آگاهی استان مازندران، گفت: فردی که در قالب فال گیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس آگاهی استان مازندران، گفت: فردی که در قالب فال گیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس مازندران؛ کارآگاه علی قیصری در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی اخبار واصله از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط یک رمال و فال گیر خانم در شهرستان ساری ، پیگیری ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمه را که اقدام به کلاهبرداری از طریق فال گیری و رمالی می کرد، شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران در ادامه، گفت: متهمه با طالع بینی و فال گیری، پس از جلب و سوء استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده های دروغین به آنها مبالغ زیادی پول دریافت می کرد که در تحقیقات انجام شده و بررسی گوشی تلفن همراه و واریزی ها به حساب وی، ادله ارتکاب جرم، کشف و مشارالیه نیز به بزه انتسابی اقرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار رمال کلاهبردار در ساری /کشف 4 کیلو تریاک در نکا

پایان کار رمال کلاهبردار در ساری /کشف 4 کیلو تریاک در نکا