مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 17:002023-01-19سياسي

رهبر سمبلیک نیوزلند چطور محبوب شد؟


جاسیندا آردرن نخست وزیر چپ و جوان نیوزلند، بدون تردید در تمام سال های گذشته یکی از محبوب ترین رهبران سیاسی دنیا بوده است، این محبوبیت نه تنها برای رسانه های جریان اصلی و چپ گرایان جهان بلکه در کشورش و در میان مردم نیوزلند هم صادق است.

- او امروز در یک نطق کوتاه اعلام کرده که پیش از پایان رسمی دوران نسخت وزیری و در استانه انتخابات سراسری در نیوزلند از قدرت کناره گیری خواهد کرد.

آردرن در نطقی بسیار احساساتی که آه از نهاد خیلی از تماشاگران و ناظران بلند کرده گفته است که احساس می کند توان و انرژی لازم برای ادامه کار نسخت وزیری را ندارد و وقتش رسیده است که از قدرت کناره گری کند.

من می روم، زیرا چنین نقش ممتازی مسئولیتی قابل ملاحظه به همراه دارد – مسئولیت آن این است که بدانید چه زمانی فرد مناسبی برای رهبری هستید و چه زمانی نیستید.

من می دانم که این کار به چه چیزی نیاز دارد و من می دانم که دیگر آنقدر در توان ندارم که بتوانم این شغل را به صورتی عادلانه را انجام دهم.

ماجرا همین قدر ساده است دوره نخست وزیری آردرن حداکثر تا 7 فوریه به پایان می رسد، اما او تا انتخابات امسال نماینده مجلس باقی خواهد ماند.

چه شد که اردرن به یکی از محبوب ترین رهبران جهان تبدیل شد؟ شاید یکی از اولین دفعاتی که تصویر او در اندازه ای جهانی پخش شد مربوط به حملات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر سمبلیک نیوزلند چطور محبوب شد؟

رهبر سمبلیک نیوزلند چطور محبوب شد؟