مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:352023-01-19اقتصادي

اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به 700 بانوی اصفهانی


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 705 نفر از بانوان در این استان از تسهیلات صندوق برای اشتغال زایی بهره مند شدند.

- عبدالصمد شهبازی در دیدار با بانوان کارآفرین به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر با اعلام این خبر افزود: در مجموع نزدیک به 500 میلیارد ریال در بخش های مشاغل خدماتی و صنایع دستی به این کارآفرینان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود 30 درصد از تسهیلات اعطایی برای بانوان بوده است،افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید ارزان قیمت است و بانوان متقاضی برای ایجاد مشاغل مختلف می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان، شهبازی به تفاهم نامه های مختلف صندوق کارآفرینی امید با دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: با اجرای این تفاهم نامه ها با دستگاه هایی همچون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و.

توانسته بانوان مستعد کارآفرینی را شناسایی کند و تسهیلات کم بهره را در اختیار آنان قرار دهد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اصفهان در ادامه با اشاره به فعالیت بانوان در صندوق های خُرد محلی، افزود صندوق خُرد محلی در استان اصفهان به همت صندوق کارآفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به 700 بانوی اصفهانی

اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به 700 بانوی اصفهانی