مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:302023-01-19سياسي

اراک نیازمند احداث بیمارستان تخصصی زنان و زایمان است


در استان مرکزی نیازمند احداث یک بیمارستان جامع زنان و زایمان هستیم و این امر با همت و مشارکت خیرین و دولت قابل تحقق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه امروز در بازدید سرزده از بیمارستان آیت الله طالقانی اراک ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کادر درمان و کارکنان این مجموعه درمانی اظهار داشت: بیمارستان 96 تختخوابی آیت الله طالقانی که در حال حاضر با ظرفیت 112 تختخواب، خدمات ارائه می دهد، امروز به نماد خدمت رسانی تبدیل شده است.

استاندار مرکزی با اشاره با اینکه مجموعه درمانی آیت الله طالقانی باید امید و نشاط در خانواده های مشتاق فرزندآوری را تقویت کند، افزود: این مجموعه درمانی باید متناسب با اهمیت آن حرکت کند اما متاسفانه به جهت قدمت بیمارستان و فرسودگی ساختمان در حال حاضر شرایط مطلوبی ندارد و در شأن شهرستان اراک و استان مرکزی نیست.

مخلص الائمه با بیان اینکه در مصوبات سفر رییس جمهور به استان بخشی از منابع نوسازی بیمارستان تأمین شد و به تدریج تخصیص آن انجام می شود، گفت: با لحاظ شرایط موجود و نیازهای آینده، نیازمند احداث یک بیمارستان تخصصی و جامع زنان و زایمان هستیم.

 وی تاکید کرد: بیمارستان آیت الله طالقانی باید میدان دار پیشرفت و تحول باشد چراکه این مجموعه، کانون امید مردم است و خدمات بسیاری به هم استانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک نیازمند احداث بیمارستان تخصصی زنان و زایمان است

اراک نیازمند احداث بیمارستان تخصصی زنان و زایمان است