مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:152023-01-19سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان ایرانی با حضور 400 میهمان از کشورهای مختلف دنیا


نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی ذیل نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار صبح امروز (پنجشنبه 29 دیماه) برپا شد.

- نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی ذیل نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار صبح امروز (پنجشنبه 29 دیماه) برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین ایرانی در حوزه های مختلفی نظیر برق و الکترونیک، تجهیزات پزشکی، فناوری و تکنولوژی، مراکز نوآوری شتاب دهی و مشاغل خانگی به نمایش گذاشته شده است.

در همین راستا 900 زن مدیرعامل شرکت های دانش بنیان شناسایی شده اند که از میان آنها 100 نفر به عنوان برترین ها در حیطه علمی و فناوری برگزیده و نهایتا 50 نفر برتر در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

بخش زیادی از زنان راه یافته به این نمایشگاه در حیطه اقتصادی و کارآفرینی فعال هستند اما دستاوردهای زنان فعال در حوزه های اجتماعی، هنری و فرهنگی نیز به نمایش گذاشته شده است و در سه بخش برای میهمانان خارجی و سایرین قابل بازدید است.

گفتنی است، میهمانانی از 28 کشور دنیا از جمله سریلانکا، استرالیا، ژاپن، چین، تایلند، پاکستان، کامرون و صربستان و .

به عنوان شرکت کنندگان در نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار از این نمایشگاه بازدید کردند و در میان مدعوین خارجی، نمایندگان مجلس، روسای دانشگاه ها و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان ایرانی با حضور 400 میهمان از کشورهای مختلف دنیا

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان ایرانی با حضور 400 میهمان از کشورهای مختلف دنیا