مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:052023-01-19اقتصادي

کاهش عرضه دام زنده دلیل افزایش قیمت گوشت/ توزیع 45 تن گوشت منجمد


سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت گرم ناشی از کاهش عرضه دام زنده است گفت: به منظور تنظیم بازار و برقراری تعادل درصدد توزیع گوشت و مرغ منجمد برآمدیم به نحوی که تاکنون 45 تن گوشت منجمد در فروشگاه های همدان عرضه شده است.

- مسلم مخفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت گرم ناشی از کاهش عرضه دام زنده است اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار و برقراری تعادل درصدد توزیع گوشت و مرغ منجمد برآمدیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 45 تن گوشت منجمد در فروشگاه های همدان عرضه شده است تصریح کرد: قیمت هر کیلو گوشت سردست گوساله منجمد 150 هزار تومان، ران گوسفندی 155 هزار تومان، سردست گوسفندی 145 هزار تومان و راسته گوسفندی 140 هزار تومان در دسترس عموم قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: مرغ منجمد نیز در بازار در حال عرضه است افزود: هر کیلو مرغ منجمد 53 هزار تومان و مرغ گرم بین 53 تا 57 هزار تومان متناسب با برند توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که تقاضا وجود دارد توزیع هم ادامه پیدا می کند تا تعادل قیمتی برقرار شود افزود: همان طور که پیش تر گفتم افزایش قیمت گوشت به علت کاهش عرضه دام زنده بوده هر چند فعالیت دلالان و واسطه ها در میدان دام زنده مزید بر علت به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش عرضه دام زنده دلیل افزایش قیمت گوشت/ توزیع 45 تن گوشت منجمد

کاهش عرضه دام زنده دلیل افزایش قیمت گوشت/ توزیع 45 تن گوشت منجمد