مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 16:002023-01-19حوادث

جریمه 30 میلیونی و حبس تعزیری برای شکارچی یک راس قوچ وحشی در نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از جریمه نقدی و حبس تعزیری برای شکارچی غیرمجاز در منطقه ملوسان نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از جریمه نقدی و حبس تعزیری برای شکارچی غیرمجاز در منطقه ملوسان نهاوند خبر داد.

عزیز قیاسی در تشریح این خبر، اظهار کرد: یکی از شکارچیان غیرمجاز شهرستان نهاوند به اتهام شکار یک راس قوچ وحشی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: حسب رای صادره از شعبه 103 دادگاه کیفری 2 نهاوند این فرد که بدون اخذ پروانه شکار در منطقه حفاظت شده ملوسان مبادرت به شکار یک رأس قوچ وحشی کرده بود، حسب دستور دادستانی شهرستان منزل وی مورد تجسس قرار گرفت که پس از کشف اجزای جانور وحشی شکار شده و همچنین کشف آلات و ادوات شکار کیفرخواست از دادستانی شهرستان برای وی صادر شد.

قیاسی ادامه داد: این فرد حسب رای صادره از شعبه 103 کیفری 2 نهاوند به تحمل هفت ماه حبس تعزیری که برای یک سال با توجه به عدم سابقه محکومیت تعلیق و به مبلغ 50 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست نهاوند، وی تاکید کرد: همچنین شکارچی مورد نظر به علت اتلاف و شکار یک راس قوچ مکلف به پرداخت 250 میلیون ریال ضرر و زیان در حق سازمان حفاظت محیط زیست کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 30 میلیونی و حبس تعزیری برای شکارچی یک راس قوچ وحشی در نهاوند

جریمه 30 میلیونی و حبس تعزیری برای شکارچی یک راس قوچ وحشی در نهاوند