مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:552023-01-19سياسي

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی در دهه فجر در نهاوند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: در دهه فجر امسال بیش از 100 برنامه فرهنگی در شهرستان نهاوند اجرا می شود.

- امیر بحیرایی پنجشنبه 29 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری برای اجرا در شهرستان نهاوند تدارک دیده شده است که این برنامه ها شور و نشاط اجتماعی را بیشتر کرده و امیدآفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها عمده رسالت اطلاع رسانی را در این دهه به عهده دارند، افزود: رسانه ها جهاد تبیین را با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در اولویت اطلاع رسانی قرار دهند.

بحیرایی با تاکید بر لزوم داشتن سواد رسانه ای در شرایط موجود که شایعات و گفته های ناصحیح سبب گمراهی مخاطبان می شود، تصریح کرد: باید دنبال راهکاری برای به حداقل رساندن آسیب ها و تقویت اطلاع رسانی صحیح و آگاهی بخشیدن به مخاطب بود.

وی ادامه داد: شما اصحاب رسانه باید آگاه سازی را در اولویت کار خود قرار داده و نقاط قوت و ضعف ها را شناسایی کرده و سواد رسانه ای را در سطح جامعه گسترش دهید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که با یک انقلاب رسانه ای و برنامه های خلاقانه بتوانیم دستاوردهای انقلاب را با محوریت جهاد تبیین به نسل نوجوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی در دهه فجر در نهاوند

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی در دهه فجر در نهاوند