مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:352023-01-19اجتماعي

افتتاح 40 خانه محیط زیست در زنجان


مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان از افتتاح 40 خانه محیط زیست در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان در نشست خبری خانه های محیط زیست اظهار کرد:  24 تا 30 دی هفته هوای پاک است و حق مردم هم استفاده از هوای پاک است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان با اشاره به اینکه خانه های محیط زیست زمینه مشارکت مردم را در بحث هوای پاک فراهم می سازد، گفت: امیدواریم در این بحث تحقق و اراده ملی متجلی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان با بیان اینکه روز پنجشنبه 29 دی ماه مصادف با روز ملی هوای پاک است، از سفر معاون محترم آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به استان زنجان خبر داد.

وی افزود: معاون محترم آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر  40 خانه محیط زیست و چندین پروژه محیط زیستی در صنایع استان را افتتاح می کند.

یافتیان خاطر نشان کرد: تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان با صدا و سیمای مرکز زنجان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در حضور معاون آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست امضاء خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان ادامه داد: حضور در جلسه هم اندیشی مدیران صدا و سیما و اداره کل حفاظت محیط زیست استان، دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 40 خانه محیط زیست در زنجان

افتتاح 40 خانه محیط زیست در زنجان