مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:302023-01-19اجتماعي

افتتاح دو پروژه محیط زیستی همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک در ملارد


پیش از ظهر امروز و همزمان با 29 دی ماه روز ملی هوای پاک، دو پروژه محیط زیستی در شهرستان ملارد افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا مزینانی در حاشیه این برنامه که با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، فرماندار و امام جمعه شهرستان ملارد برگزار شد با اشاره به اینکه شهرک صنعتی صفادشت مجموعا دارای 450 واحد صنعتی است، گفت: به جز دو واحد صنعتی، مشکلات مربوط به آلودگی هوا در این شهرک تقریبا رفع شده و این دو واحد نیز در حال نصب تجهیزات لازم هستند که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی در تشریح مزیت های این سیستم ها، اظهار کرد: با بهره برداری و استفاده از سیستم های راه اندازی شده از سوی این دو مجموعه صنعتی، خروجی آلاینده های هوا کنترل می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی این شهرک عمدتا در حوزه فاضلاب صنعتی است، افزود: با پیگیری های انجام شده بیشتر واحدهای این مجموعه مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب شده اند، اما کلیه 450 واحد مستقر در این شهرک باید مشکلات مربوط به فاضلاب هایشان را برطرف کنند.

مزینانی به وجود 4 چاه عمیق برای استفاده به عنوان آب مصرفی در این شهرک اشاره داشت و گفت: استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب و بازچرخانی آن به چرخه مصرف می تواند بخش زیادی از آب مصرفی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو پروژه محیط زیستی همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک در ملارد

افتتاح دو پروژه محیط زیستی همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک در ملارد