مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 15:302023-01-19اقتصادي

برگشتِ تنها 8 میلیارد تومان از 1739 میلیارد حقوق دولتی معادن به استان کرمان!


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: درآمد دولت از حقوق دولتی امسال 40 هزار میلیارد تومان دیده شده و به استناد تبصره 6، مبلغ 1739 میلیارد تومان باید به استان برگشت داده شود که تنها هشت میلیارد به استان آمده است.

- برگشتِ تنها 8 میلیارد تومان از 1739 میلیارد حقوق دولتی معادن به استان کرمان! ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: درآمد دولت از حقوق دولتی امسال 40 هزار میلیارد تومان دیده شده و به استناد تبصره 6، مبلغ 1739 میلیارد تومان باید به استان برگشت داده شود که تنها هشت میلیارد به استان آمده است.

مهدی حسینی نژاد امروز 29 دی ماه در جلسه شورای معادن استان کرمان اظهار کرد: اصلاح قانون معادن در کمیسیون صنایع و معادن نهایی شده و قرار است به زودی در صحن علنی مطرح شود و به دلیل اینکه کرمان استان معدنی است، اهمیت دارد در مباحث مربوط به این قانون نقطه نظرات خود را جلو ببرد و در این راستا پیشنهاداتی داده است.

وی افزود: دو مورد از پیشنهادات استان مربوط به یک درصد فروش معادن مربوط به ماده 43 قانون برنامه ششم توسعه و سهم 15 درصدی استان از محل حقوق دولتی معادن است.

حسینی نژاد با بیان اینکه استان کرمان به لحاظ وصول حقوق دولتی ضعف دارد، تصریح کرد: بیش از 65 درصد از حقوق دولتی معادن در استان کرمان وصول می شود اما در برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشتِ تنها 8 میلیارد تومان از 1739 میلیارد حقوق دولتی معادن به استان کرمان!

برگشتِ تنها 8 میلیارد تومان از 1739 میلیارد حقوق دولتی معادن به استان کرمان!