مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:552023-01-19سياسي

عمق مشکلات اهواز با کمتر جایی قابل مقایسه است


شهردار اهواز با بیان اینکه ضعیف بودن زیرساخت ها ناشی از دوران دفاع مقدس موجب شده تعدد و عمق مشکلات اهواز با کمتر جایی قابل مقایسه باشد، گفت: - جا داشت برای رفع عقب ماندگی های ناشی از دوران جنگ، اهواز بیشتر مورد توجه حاکمیت و مرکز قرار می گرفت اما این اتفاق نیفتاده است؛ امیدواریم با تلاش هایی که انجام می شود استان خوزستان را به جایگاه خود برسانیم.

رضا امینی در شصت و ششمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای شهرها و مراکز استان ها که امروز (29 دی ماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به اجرای قانون شوراها و تشکیل شوراهای شهر اظهار کرد: با تاخیر 20 ساله یکی از اصول اساسی قانون اساسی عملیاتی شد و اگر جمهوری اسلامی را به شخص بالغ تشبیه کنیم اکنون شوراها نیز با 22 تا 23 سال سن، آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

اما نکاتی برای بهتر شدن وضع و نفوذ بیشتر شورایی ها در مجموعه مدیریت در شهرها وجود دارد که بعضا به عنوان آفت، مانع عملکرد بهتر شوراها می شوند و باید در این جلسات در این خصوص صحبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: باید مسیر برای کار باز شود زیرا ما ویترین و جلوه حاکمیت در نظر مردم هستیم.

بر اساس قوانین و اصول پیش بینی شده در قانون اساسی، شوراها متولی امور حاکمیت های محلی و مطالبه گر امور مردم از دولت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق مشکلات اهواز با کمتر جایی قابل مقایسه است

عمق مشکلات اهواز با کمتر جایی قابل مقایسه است