مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:452023-01-19سياسي

سخنگوی دولت: تولید گاز را معطل خارجی ها کردند، عقب ماندیم


متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت و به عناوین مثال فاز 11 پارس جنوبی را که می توانست تولید گاز کشور را افزایش دهد و در این شرایط بسیار کمک کند و حتی درآمد ارزی داشته باشد، - سال ها معطل شرکت توتال و اروپایی ها کردند ولی هم اکنون دولت سیزدهم با اتکا به توان داخلی درحال تکمیل آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سخنگوی دولت بعد از ظهر سه شنبه 27 دی ماه در نشست صمیمی با طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) حضور پیدا کرد و ضمن سخنرانی، به سوالات حاضران در این جلسه پاسخ داد.

علی بهادری جهرمی در ابتدای این جلسه و در مقدمه سخنان خود به تشریح ابعاد دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: بعد از انقلاب اسلامی، دشمنی استکبار جهانی با ما شبانه روزی بوده و لحظه ای از تلاش برای آسیب رساندن به ما غافل نشدند.

وی افزود: در این اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی همه جانبه علیه ما صورت گرفت که جنگ رسانه ای یکی از ابعاد آن است.

دشمنان در جنگ ترکیبی اخیر که در امتداد جنگ 44 ساله آن ها با ایران بوده، تمام توان و امکانات خودشان را علیه کشور ما به کار بردند.

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت بازار خودرو و ثبت نام چندین میلیون نفر برای قرعه کشی خودرو یکی از خودروسازان گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: تولید گاز را معطل خارجی ها کردند، عقب ماندیم

سخنگوی دولت: تولید گاز را معطل خارجی ها کردند، عقب ماندیم