مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:402023-01-19ورزشي

جزییات ماجرای هلی کوپترهای جنجالی فوتبال ایران/ از روسیه تا گیلان و پاداش استاندار


روز گذشته 2 هلی کوپتر حامل نماینده ویژه پوتین رییس جمهور روسیه و استاندار گیلان در استادیوم وحدت آستارا فرود آمدند که واکنش های مختلفی در رسانه های مختلف داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روز گذشته هلی کوپتر هایی حامل نماینده ویژه پوتین رییس جمهور روسیه و استاندار گیلان در استادیوم وحدت آستارا فرود آمدند که حاشیه های فراوانی را به همراه داشتند.

روز گذشته بالگرد حامل دستیار ویژه رییس جمهور روسیه و استاندار گیلان به واسطه نبود شرایط فرود در مکان پیش بینی شده؛ با هماهنگی این اداره کل، سازمان لیگ و هیئت فوتبال شهرستان، در زمین چمن ورزشگاه وحدت آستارا فرود آمد.

هلی کوپتر های جادویی برای فوتبال آستارا  استاندار 100 میلیون تومان به تیم های فوتبال شهرداری و مقاومت آستارا هدیه داده است.

  استاندار پیش از بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با حضور در جمع بازیکنان، مبلغ یکصد میلیون تومان به 2 تیم شهرداری و مقاومت این شهرستان کمک کرد.

  به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، هلی کوپتر حامل دستیار ویژه پوتین و استاندار گیلان و تعدادی از مسؤولان، 40 دقیقه پیش از شروع بازی، ورزشگاه آستارا را ترک کرد.

واکنش مسؤول لیگ یک به هلی کوپتر جنجالی  مهرداد شفیعی راد در خصوص فرود 2 فروند هلی کوپتر در زمین ورزشگاه وحدت آستارا اظهار کرد: طبق پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای هلی کوپترهای جنجالی فوتبال ایران/ از روسیه تا گیلان و پاداش استاندار

جزییات ماجرای هلی کوپترهای جنجالی فوتبال ایران/ از روسیه تا گیلان و پاداش استاندار