مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:402023-01-19اقتصادي

وجود 3300 هکتار سکونتگاه غیررسمی در تبریز/ ضرورت جابه جایی 88 هکتار


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی سکونت گاه های غیررسمی شهر تبریز را 3300 هکتار و تعداد ساکنان این بافت ها را 693 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 88 هکتار از این بافت ها باید جابه جا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر بخشی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان مجموع بافت های فرسوده میانی، تاریخی و سکونت گاه های غیررسمی شهر تبریز را 3300 هکتار و تعداد ساکنان این بافت ها را 693 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 88 هکتار از این بافت ها باید جابه جا شوند که برای این منظور، 4 پروژه شامل شهرک جوانان، اسدگولی، طلاییه و نگین اندیشه در نظر گرفته شده است.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز هم از آغاز عملیات اجرایی شهرک جوانان با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا از دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برخی از پروژه های نوسازی از ده ها سال قبل آغاز شده و به دلیل بروکراسی اداری به نتیجه نرسیده که لازم است با تفویض اختیار لازم به استان، اجرای این پروژه ها از سر گرفته شود.

فرمانداران اهر و بناب هم در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های آتی برای نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ارائه کردند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 3300 هکتار سکونتگاه غیررسمی در تبریز/ ضرورت جابه جایی 88 هکتار

وجود 3300 هکتار سکونتگاه غیررسمی در تبریز/ ضرورت جابه جایی 88 هکتار