مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:352023-01-19بين الملل

مسکو: واشنگتن، کی یف را به انجام اقدامات تروریستی در روسیه سوق می دهد


سفیر روسیه در واشنگتن گفت که وزارت خارجه آمریکا با اظهارات خود درباره کریمه در واقع مقامات اوکراینی را به سمت ارتکاب اقدامات تروریستی در روسیه سوق می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا چهارشنبه (18 ژانویه، 28 دی) گفت که وزارت خارجه آمریکا با سخنان خود درباره کریمه در واقع مقامات اوکراینی را به سمت ارتکاب اقدامات تروریستی در روسیه سوق می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاس، او در واکنش به اظهارات ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره احتمال واقعی حمله نیروهای مسلح اوکراین به شبه جزیره کریمه با استفاده از تسلیحات آمریکایی گفت: متوجهیم که لفاظی های مقامات آمریکایی روز به روز ستیزه جویانه تر می شود.

وزارت خارجه آمریکا از طریق اظهارات دور از واقعیت خود مبنی بر این که کریمه (متعلق به) اوکراین است و نیروهای مسلح اوکراین می توانند با استفاده از سلاح های آمریکایی از خاک خود محافظت کنند، در واقع، رژیم کی یف را به انجام اقدامات تروریستی در روسیه سوق می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس مطبوعاتی سفارت روسیه در آمریکا، آنتونوف افزود: جنایتکاران در کی یف بار دیگر احساس آزادی عمل کامل می کنند.

خطر تشدید درگیری تنها افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: واشنگتن، کی یف را به انجام اقدامات تروریستی در روسیه سوق می دهد

مسکو: واشنگتن، کی یف را به انجام اقدامات تروریستی در روسیه سوق می دهد