مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:302023-01-19سياسي

سردار کارگر:سپاه خود را فدایی ملت می داند


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:سپاه خود را فدایی ملت می داند؛ در کجای دنیا یک نیروی نظامی این همه فرمانده لشکر، تیپ و مسئول رده اول داشته که خودشان در خط مقدم و جلوتر از رزمندگان بوده اند.

- آمار شهدای فرمانده و مسئول در سپاه مبیّن این موضوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که امروز (پنج شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور اعضای این شورا برگزار شد، با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود ، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمود خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خار چشم دشمنان این نظام به ویژه استکبار جهانی و صهیونیسم است.

سردار کارگر با بیان اینکه عصبانیت آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی کودک کش و انگلیس خبیث از سپاه قابل درک است و به قول شهید بهشتی دشمنان از این عصبانیت باید بمیرند، خاطرنشان کرد: سپاه از روز اول تشکیل، با مجاهدت، از مردم و نظام مقدس اسلامی دفاع کرده است.

وی افزود: سپاه خود را فدایی ملت می داند؛ در کجای دنیا یک نیروی نظامی این همه فرمانده لشکر، تیپ و مسئول رده اول داشته که خودشان در خط مقدم و جلوتر از رزمندگان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر:سپاه خود را فدایی ملت می داند

سردار کارگر:سپاه خود را فدایی ملت می داند