مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:552023-01-19اقتصادي

تقویت حمایت بیمه ها از مراکز درمانی نیازمند تخصیص اعتبارات است


اگر اعتبارات مورد نظر در زمان مناسب برای حمایت بیمه ها تخصیص یابد، حمایت بیمه ها از داروخانه ها و مراکز درمانی نیز تقویت می شود و در نهایت پرداختی مردم کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سید حیدر محمدی صبح امروز در جریان بازدید از یک شرکت تولیدکننده فرآورده های مکمل، طبیعی و دارویی در شهر صنعتی کاوه اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته طرح دارویار در کشور با برنامه ریزی آغاز شد که در مرحله اول کلیه اقلام تولید داخل و در مرحله دوم کل داروهای وارداتی در طرح قرار گرفت که در صورت تداوم تأمین اعتبارات لازم در مرحله بعدی این طرح بر روی تجهیزات پزشکی انجام می شود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات کمبود دارویی در کشور افزود: کمبود برخی اقلام دارویی مربوط به شهرستان ساوه نیست و در کل کشور وجود دارد، برخی کمبودها نیز علت جهانی داشته و یا در تأمین مواد اولیه دچار مشکل بوده ایم.

رییس سازمان غذا و دارو ادامه داد: در صورتی که در هر نقطه از کشور دچار کمبود دارو باشیم از طریق اعلام دانشکده یا دانشگاه های علوم پزشکی نسبت به تأمین آن به شرط موجود بودن اقدام خواهیم نمود.

محمدی در ادامه با اشاره به حمایت های لازم از مدیریت غذا و دارو در ساوه بیان کرد: با توجه به چارچوب و چارت دانشکده علوم پزشکی ساوه، حمایت های لازم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت حمایت بیمه ها از مراکز درمانی نیازمند تخصیص اعتبارات است

تقویت حمایت بیمه ها از مراکز درمانی نیازمند تخصیص اعتبارات است