مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:502023-01-19فرهنگي

ناصر فیض، شاعر: بیت امام خمینی(ره) نباید صرفا تبدیل به موزه شود


ناصر فیض، شاعر طنزپزداز به جماران گفت: بیت امام خمینی(ره) ظرفیت برگزاری جشنواره شعر،کارگاه های هنری، نمایشگاه خط و کاریکاتور را دارد و بدون تردید از برگزاری رویدادهای ادبی و هنری در این مکان و شهر استقبال می کنند.

- ناصر فیض، شاعر طنزپزداز به جماران گفت: بیت امام خمینی(ره) ظرفیت برگزاری جشنواره شعر،کارگاه های هنری، نمایشگاه خط و کاریکاتور را دارد و بدون تردید از برگزاری رویدادهای ادبی و هنری در این مکان و شهر استقبال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ناصر فیض، شاعر طنزپزداز گفت: بیت تاریخی امام خمینی(ره) قرار نیست به موزه تبدیل شود چراکه می توان در این مکان تشکیلاتی از شعر ، ادب و هنر راه انداخت.

این شاعر چهارشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه ادبی برآستان آفتاب در نگارستان روح الله بیت تاریخی امام خمینی(ره) همزمان با هفته فرهنگی بر آستان آفتاب افزود: یکی از راهکارهای جلوگیری از تمرکززدایی برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری باید بیشتر جنبه های فرهنگی و ادبی شهرستان ها تقویت شود.

فیض ادامه داد: در بسیاری از کشورهای جهان برای فرهنگ هزینه می کنند و خمین دارای ظرفیت بالایی در زمینه پرورش علما و شاعران خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر فیض، شاعر: بیت امام خمینی(ره) نباید صرفا تبدیل به موزه شود

ناصر فیض، شاعر: بیت امام خمینی(ره) نباید صرفا تبدیل به موزه شود