مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:502023-01-19اجتماعي

البرز در سرانه آموزشی آخرین استان است/ 10 درصد از تفاهمنامه 600 کلاسه نصیب البرز شد


سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استان البرز آخرین استان کشور در سرانه آموزشی است بنابراین 10 درصد از 600 مدرسه که بتا مشارکت بنیاد علوی در کشور ساخته می شود به استان البرز اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حمیدرضا خان محمدی، سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه احداث 600 مدرسه در کشور با مشارکت بنیاد علوی که پیش از ظهر امروز در مدرسه خیرساز مهرعظام فردیس برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد علوی از جمله دستگاه هایی است که همیشه یارو یاور آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بوده است؛ طی تفاهمنامه ای که امروز منعقد شد با کمک و مشارکت بنیاد علوی 600 مدرسه  را در کل کشور احداث خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز آخرین استان کشور در سرانه آموزشی است، افزود: استان البرز از  جمله استان هایی است  که به لحاظ سرانه آموزشی با چالش بزرگی مواجه است؛ بنابراین  در شورای آموزش و پرورش مصوب کردیم که از همه ظرفیت های موجود در نظام در جهت کاهش و رفع این مشکل استفاده کنیم.

  این مقام مسؤول گفت:  با توجه به مشکلات خاص استان البرز از جمله مهاجرپذیری، تغییر نرخ جمعیت و رشد جمعیت، از مجموع 600 کلاس درسی که با مشارکت بنیاد علوی در سطح کشور ساخته می شود، 10 درصد  به استان البرز اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در سرانه آموزشی آخرین استان است/ 10 درصد از تفاهمنامه 600 کلاسه نصیب البرز شد

البرز در سرانه آموزشی آخرین استان است/ 10 درصد از تفاهمنامه 600 کلاسه نصیب البرز شد