مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:302023-01-19حوادث

نصب علایم راهنمایی و رانندگی در تقاطع جعفری برای کاهش تصادفات


رییس پلیس راهور استان همدان از نصب علایم راهنمایی و رانندگی در تقاطع جعفری در خیابان مهدیه همدان نسبت به کاهش تصادفات خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هفته گذشته یک تصادف بسیار وحشتناک در خیابان حقگویان در منطقه مهدیه همدان، تقاطع جعفری رخ داد که با وجود اینکه خودروها به شدت آسیب دیدند اما خوشبختانه سرنشینان جان سالم به در بردند.

گفتنی است خبرنگار فارس خود در صحنه حادثه حضور داشت و با توجه به اینکه نیاز به علایم راهنمایی و رانندگی نظیر چراغ چشمک زن در تقاطع جعفری وجود دارد و بارها تصادفاتی در این نقطه از شهر رخ داده، این موضوع با رییس پلیس راهور همدان در میان گذاشته شد و او نیز قول رسیدگی را داد.

غلامعلی همایی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: با هماهنگی شهرداری قرار است علایم راهنمایی و رانندگی نظیر یک چراغ چشمک زن در این مسیر نصب شود.

وی تاکید کرد: با توجه به وقوع تصادفات و درخواست افراد زیادی در حل مشکل تقاطع جعفری؛ نصب علایم راهنمایی و رانندگی در این مسیر ضرورت دارد.

همایی در ادامه با اشاره به اینکه طی 48 ساعت بارش برف این هفته در استان همدان، خوشبختانه مورد فوتی تصادفی گزارش نشده است گفت: تصادفات جرحی نیز سه فقره بود که چهار نفر مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب علایم راهنمایی و رانندگی در تقاطع جعفری برای کاهش تصادفات

نصب علایم راهنمایی و رانندگی در تقاطع جعفری برای کاهش تصادفات