مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:102023-01-19ورزشي

صدرنشین فوتسال ایران میهمان دیار کریمان


تیم مس سونگون ورزقان درچارچوب هفته بیست دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال میهمان فولادزرند ایرانیان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های مس سونگون ورزقان و فولادزرند ایرانیان در چارچوب هفته بیست ودوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه 29 دی ماه در سالن دانشگاه آزاد زرند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان تقی پور درحالی که پنج هفته تا پایان رقابت ها زمان باقی است، با کسب پیروزی در بازی هفته گذشته برابر فرش آرا مشهد فاصله خود را با کسب عنوان قهرمانی به عدد شش رساندند و در دیدار مقابل فولادزرند به دنبال کسب پیروزی خواهند بود تا فاصله شان را با کسب جام کاهش داده و به سه امتیاز برسانند.

مس در اندیشه آمار و ارقام فضایی! مسی ها هفته گذشته درشرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل فرش آرا شدند که شمار گلهایشان را در این فصل از رقابت ها سه رقمی کرده و به عدد صد و دو رساندند.

در فصل های پیشین سابقه سه رقمی شدن تعداد گل های تیم ها وجود داشته است اما شاگردان تقی پور با ثبت آمار خارق العاده ی میانگین تقریبا 5 گل در هر بازی نگاه فوتسال دوستان را به خود جلب کرده و با توجه به 5 بازی تا پایان لیگ فرصت باقی است، لاله های نارنجی آذربایجان حتی توانایی شکستن رکورد بیشترین تعداد گل های زده در طی یک فصل توسط یک تیم را در طول تاریخ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشین فوتسال ایران میهمان دیار کریمان

صدرنشین فوتسال ایران میهمان دیار کریمان