مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:102023-01-19اجتماعي

جذب 90 درصد ترک تحصیل کرده ها در منطقه صومای برادوست ارومیه


رییس آموزش و پرورش ناحیه صومای برادوست ارومیه گفت: امسال 90 درصد دانش آموزان ترک تحصیل کرده این منطقه به کلاس درس باز گشتند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس آموزش و پرورش ناحیه صومای برادوست ارومیه گفت: امسال 90 درصد دانش آموزان ترک تحصیل کرده این منطقه به کلاس درس باز گشتند.

قزلباش 29دی در همایش شوراهای آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، افزود: با توجه به شروع کرونا میزان ترک تحصیل در این منطقه افزایش یافت که با تلاش های انجام شده 90درصد دانش آموزان منطقه که ترک تحصیل کرده بودند به کلاس درس بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه 90درصد مدارس کانکسی صومای برادوست جمع آوری شدند، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 9کلاس خیرساز افتتاح شد و برای سال تحصیلی آینده 5 مدرسه نیز افتتاح می شود.

قزلباش با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل منطقه صومای برادوست نبود مدارس شبانه روزی به ویژه برای دختران است، اظهار کرد: مدرسه شبانه روزی دختران منطقه که از سال 98 کلنگ زنی شده بود و قرار بود سال گذشته افتتاح شود به دلیل عدم تخصیص بودجه با 87درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام مانده است.

رییس آموزش و پرورش منطقه صومای برادوست ارومیه یاد آور شد: کمبود نیروی انسانی به ویژه نیروی انسانی باسابقه و عدم رعایت عدالت آموزشی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش این منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 90 درصد ترک تحصیل کرده ها در منطقه صومای برادوست ارومیه

جذب 90 درصد ترک تحصیل کرده ها در منطقه صومای برادوست ارومیه