مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 13:002023-01-19اجتماعي

افزایش تعداد روزهای ناسالم در شیراز


براساس اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس، اگرچه شیراز به نسبت سایر کلانشهرهای ایران، هوایی پاک دارد، اما تعداد روزهای با هوای ناسالم برای همه گروه های سنی طی حدود 10 ماه گذشته از سال 1401 نسبت به سال گذشته برای شیراز بیش از 4 برابر شده که این یک هشدار جدیست.

- عطا پورشیرزاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس در همایش هوای پاک، ضمن بیان اینکه حفظ باغ ها و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری نقش مهمی در حفظ هوای پاک شیراز دارد، ابراز امیدواری کرد که بتوان برنامه های مدونی را با همراهی مدیریت شهری شیراز برای حفظ هوای پاک این شهر دنبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس پورشیرزاد با بیان اینکه خوشبختانه در کلان شهر شیراز، وضعیت هوا قابل قبول است، گفت: شیراز طی سال 1400 تنها دو روز پرخطر برای تمام گروه ها را تجربه کرد اما این آمار امسال به 9 روز رسید.

پورشیرزاد با بیان اینکه سال گذشته شیراز تنها 15 روز ناسالم برای گروه های حساس داشت اما امسال به 39 روز ناسالم افزایش یافت، افزود: حفظ باغات شهر شیراز باید اولویت مدیریت شهری باشد و البته نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری از دیگر موضوعاتی است که باید در مرکز توجه و سیاستگذاری مسوولین استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد روزهای ناسالم در شیراز

افزایش تعداد روزهای ناسالم در شیراز