مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:552023-01-19اقتصادي

افتتاح 237 مسکن روستایی در دشتستان و تنگستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 237 واحد مسکن روستایی در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در شهرستانهای دشتستان و تنگستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 237 واحد مسکن روستایی در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در شهرستانهای دشتستان و تنگستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا مقدم پنجشنبه 29 دی در نشست با فرماندار تنگستان با اشاره به تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان جهت تولید 20 هزار واحد مسکونی در سطح کشور، افزود: از این تعداد سهمیه استان بوشهر 475 واحد مسکونی است.

وی سهمیه شهرستان دشتستان را 189 واحد مسکونی و شهرستان تنگستان را 84 واحد مسکونی بیان کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در دو شهرستان دشتستان و تنگستان به عنوان مناطق هدف تفاهم نامه مذکور 237 واحد مسکونی را افتتاح می کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را در شهرستان تنگستان 56 درصد عنوان کرد و در خصوص تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با سازمان برنامه و بودجه نیز گفت: از محل این تفاهم نامه 278 واحد مسکونی در شهرستان تنگستان احداث خواهد شد که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 99 درصد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 237 مسکن روستایی در دشتستان و تنگستان

افتتاح 237 مسکن روستایی در دشتستان و تنگستان