مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:302023-01-19اجتماعي

هشدار؛ سرما و یخبندان در راه اصفهان است/ کاهش محسوس 5 تا 10 درجه ای دما


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از اواخر امروز تا روز یکشنبه کاهش دمای محسوس بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد، یخبندان معابر و سطح جاده ها و مه گرفتگی شدید پیش بینی شده است.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همان طور که پیش بینی شد، بارش برف و باران از روز سه شنبه در نوار جنوبی استان آغاز شد و بیشترین بارش ها مربوط به سمیرم، شهرضا و دهاقان بود.

وی افزود: فلاورجان 15، پادنای سمیرم 34، زرین شهر 12، سمیرم 21، شهرضا 15، اصفهان 8، ورزنه  و مبارکه با 11 میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته اند و بین 5 تا 30 سانتی متر نیز بارش برف در این مناطق ثبت شده است.

شیشه فروش بیان کرد: کاهش دما در استان سبب شد برای ساعتی جاده زرین شهر به باغبهادران یخ بزند و تردد با کندی صورت گیرد و بلافاصله عوامل امدادی و راهداری نسبت به بازگشایی راه اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه محور شهرضا با سمیرم تردد فقط با زنجیرچرخ ممکن بود، عنوان کرد: این سامانه بارشی روز گذشته از استان خارج شد و از اواخر امروز تا روز یکشنبه کاهش دمای محسوس بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد، یخبندان معابر و سطح جاده ها و مه گرفتگی شدید پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار؛ سرما و یخبندان در راه اصفهان است/ کاهش محسوس 5 تا 10 درجه ای دما

هشدار؛ سرما و یخبندان در راه اصفهان است/ کاهش محسوس 5 تا 10 درجه ای دما