مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:202023-01-19حوادث

قاتل فراری در لردگان دستگیر شد


قاتل فراری در عملیات ضربتی مأموران کلانتری 12 جانبازان این شهرستان دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد،  علی تابش فرد گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در استان اصفهان و فرار قاتل به سمت شهرستان لردگان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی هویت قاتل را در محل اختفا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد شد.

25 معتاد متجاهر در لردگان جمع آوری شدند  وی ادامه داد: همچنین در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهرستان لردگان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف جمع آوری این معتادان، در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان بیان داشت: ماموران کلانتری 11 این فرماندهی در اجرای این طرح و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 25 معتاد متجاهر را شناسایی و جمع آوری کنند.

کشف محموله قاچاق در چهارمحال و بختیاری منوچهر امان الهی بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی شهرستان بروجن قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل فراری در لردگان دستگیر شد

قاتل فراری در لردگان دستگیر شد