مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:052023-01-19دانش

رییس سازمان سنجش: کار از تقلب گذشته، می خواستند ناتوانی سازمان را به رخ بکشند


سیگنال یابی ما برای چند ثانیه کفاف نمی دهد و سیگنال هایی که چند دقیقه ای هستند و دوام دارند را می توانند شناسایی کنند اما سیگنال هایی که برای ارسال عکس به کار گرفته می شود، - عبدالرسول پورعباس: سیگنال یابی ما برای چند ثانیه کفاف نمی دهد و سیگنال هایی که چند دقیقه ای هستند و دوام دارند را می توانند شناسایی کنند اما سیگنال هایی که برای ارسال عکس به کار گرفته می شود، چون تمام اتوماتیک و در حد فشردن یک دکمه است ، در همان لحظه انجام شده و قابل جلوگیری نیست.

کانال تلگرامی روزنامه دانشگاه شریف  (sharifdaily@) نوشت: لحظاتی قبل عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش، وارد شریف شد تا از روند برگزاری کنکور سراسری علوم تجربی در دانشگاه بازدید کند.

- به همین بهانه از او درباره علت قطع کردن اینترنت همراه در محل برگزاری آزمون ها پرسیدیم و اینکه آیا با توجه به صحبت وزیر ارتباطات، امکان به کارگیری راه های جایگزین و استفاده از دستگاه هایی مثل سیگنال یاب و جمر وجود دارد یا خیر؟ که وی در پاسخ به روزنامه این طور پاسخ داد: - در این دوره و دوره قبل کنکور، علاوه بر تلاش های بسیاری که برای لو رفتن سوالات آزمون شده بود، کار از تقلب هم گذشته و تلاش داشتند تا به اصل ساختار و سازوکار برگزاری کنکور آسیب زده و ناتوانی برگزارکنندگان را به رخ بکشند اما موفق نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سنجش: کار از تقلب گذشته، می خواستند ناتوانی سازمان را به رخ بکشند

رییس سازمان سنجش: کار از تقلب گذشته، می خواستند ناتوانی سازمان را به رخ بکشند