مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 12:002023-01-19دانش

روحیه مسئولیت پذیری، میراث ماندگار شهداست


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین گرامیداشت شهدای 27 دی دانشگاه تبریز گفت: روحیه مسئولیت پذیری، میراث ماندگار شهدا در میان ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، آیین گرامیداشت شهدای 27 دی دانشگاه تبریز با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، رییس سازمان جهاد دانشگاهی، رییس، اعضای هیأت رییسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز، مدیران و مسئولان استانی و جمعی از خانواده های معظم شهدای 27 دی، در دانشگاه تبریز برگزار شد.

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: شهدا از زندگی خود گذشتند تا ما با عزت زندگی کنیم و مسیری را نشان دادند که راه عزت و بزرگی است.

همچنین شهدا در زمانی که مرگ به حاشیه رانده شده و هر گونه نشانه ی مرگ در زندگی، پس زده می شد و هر نوع عاقبت اندیشی به مثابه بیماری تلقی می شد، خودآگاهانه مسیری را برگزیدند که برای ما گشایش داشته باشد.

کلانتری ادامه داد: شهدای ما با رهبری امام خمینی(ره) فلسفه ی تاریخ بشریت را که مبتنی بر نفسانیت بود، دگرگون کردند و امروز شاهد تأثیرات عمیق انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مسئولیت پذیری، میراث ماندگار شهداست

روحیه مسئولیت پذیری، میراث ماندگار شهداست