مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 11:552023-01-19حوادث

امدادرسانی به 303 نفر سیلزده در 27 روستای منطقه سیستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به 303 نفر سیلزده در 27 روستا در شهرستان های زابل، هیرمند،نیمروز، زهک و هیرمند در شبانه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین اظهارداشت: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل در مناطق شمالی استان خدمات امدادرسانی توسط 62 نجاتگر و کارکنان در قالب 16 تیم عملیاتی انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت اقلامی از قبیل چادر امدادی، پتو، نایلون،کنسروجات، بسته غذایی 72 ساعته،والور، برنج و چای بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 27 پایگاه ثابت و 6 پایگاه موقت در استان با 210 نفر امدادگر برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران فعال است.

وی اظهارداشت: نیروهای امدادی هلال احمر در راستای رسیدگی به حوادث احتمالی به صورت شبانه روزی در پایگاه های امداد و نجات بصورت آماده باش کامل هستند.

میربهاء الدین از فعالیت یک فروند بالگرد در اجرای این طرح خبر داد و اظهارداشت: 67 دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس، وانت کمکدار نیز جهت اجرای طرح زمستانه در حوادث آماده به کارگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 303 نفر سیلزده در 27 روستای منطقه سیستان

امدادرسانی به 303 نفر سیلزده در 27 روستای منطقه سیستان