مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 11:352023-01-19بين الملل

وزیر خارجه قطر: تلاش داریم با قندهار درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی گفتگو کنیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر قطر در اجلاس داوس با اشاره به وضعیت افغانستان، - وزیر خارجه قطر با اظهار اینکه دوحه تلاش دارد با سران طالبان در قندهار درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی گفتگو کند، تصریح کرد جایگزین گفتگو در افغانستان جنگ داخلی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر قطر در اجلاس داوس با اشاره به وضعیت افغانستان، ضمن ناامید کننده خواندن اقدامات اخیر دولت موقت طالبان، بر لزوم تعامل با هیئت حاکمه افغانستان و همه طرف ها در این کشور تأکید کرد.

معاون نخست وزیر قطر با اظهار اینکه تنها راه پیش رو برای ایجاد تغییرات میدانی در افغانستان تعامل با دولت موقت طالبان است، بر لزوم گفتگو های بین الافغانی نیز تأکید کرد و هشدار داد که جایگزین گفتگو در افغانستان، جنگ داخلی است.

محمد بن عبدالرحمان ادامه داد دوحه با سایر کشور های مسلمان در حال رایزنی است تا بتوانند با سران طالبان در قندهار ارتباط برقرار کرده و با آنان درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی گفتگو کنند.

وی با تأکید بر اینکه برقراری ارتباط با سران طالبان در قندهار کار آسانی نخواهد بود، اما مهم است که این تلاش ها ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه قطر: تلاش داریم با قندهار درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی گفتگو کنیم

وزیر خارجه قطر: تلاش داریم با قندهار درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی گفتگو کنیم