مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 11:302023-01-19فرهنگي

نهادهای مردمی ظرفیتی برای کمک به زنان آسیب دیده هستند


تهیه کننده و کارگردان مستند «هیچ کس منتظرت نیست» گفت: در مدت زمان ساخت فیلم دریافتیم که برای آسیب شناسی موضوع زنان معتاد و آسیب دیده و کمک به آن ها باید به صورت کیفی کار کرد و عرصه را برای فعالیت نهادهای مردمی که در نجات جامعه آسیب دیده تلاش می کنند باز نگه داشت.

- ایسنا/قزوین تهیه کننده و کارگردان مستند هیچ کس منتظرت نیست گفت: در مدت زمان ساخت فیلم دریافتیم که برای آسیب شناسی موضوع زنان معتاد و آسیب دیده و کمک به آن ها باید به صورت کیفی کار کرد و عرصه را برای فعالیت نهادهای مردمی که در نجات جامعه آسیب دیده تلاش می کنند باز نگه داشت.

محسن اسلام زاده در مراسم اکران و نقد و بررسی مستند هیچ کس منتظرت نیست که شامگاه چهارشنبه 28 دی ماه با حضور عوامل مستند در سینما بهمن قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اغلب آثارش در قالب جهان اسلام و مستندهای سیاسی است، اظهار کرد: مستندهایی همچون تنها میان طالبان ، زندگی میان پرچم های جنگی و پاییز پنجاه سالگی ام ؛ همگی با محتوایی سیاسی ساخته شده اند و هیچ کس منتظرت نیست اولین تجربه مستند اجتماعی بنده محسوب می شود.

وی بیان کرد: ورود از دنیای تند مستندهای سیاسی به دنیای مستند اجتماعی به لحاظ دراماتیک جذابیت های بسیاری دارد و هر لحظه سرشار از تنش و اتفاق و تلخی و شیرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مردمی ظرفیتی برای کمک به زنان آسیب دیده هستند

نهادهای مردمی ظرفیتی برای کمک به زنان آسیب دیده هستند