مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 09:502023-01-19اجتماعي

انتظار معلمان گیلان از وزیر آموزش وپرورش چیست؟


وزیر آموزش وپرورش امروز به گیلان سفر می کند و معلمان این استان برای تعیین تکلیف سرنوشت معلمان غیررسمی، وضعیت عمرانی مدارس گیلان و توجه ویژه به آموزش قبل از پرورش انتظار دارند تا صدای آنان شنیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سفر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به گیلان، فرصت مغتنمی است تا کمی از مطالبات فرهنگیان و آموزش و پرورشی بگویم که با وجود همه تلاش های رسانه ای و مدیریتی هنوز بر زمین مانده و با وجود فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف، برخی از تحقق مطالبات رسانه ای از جمله تعیین تکلیف بخش عظیمی از معلمان نهضتی حق التدریسی و غیره، برخی از گروه های غیررسمی از جمله معلمان غیرانتفاعی با وجود شنیدن وعده های فراوان هنوز به نتیجه نرسیده اند.

  آقای وزیر آموزش وپرورش! آیا خبردارید که در سیستم آموزش و پرورش گیلان هنوز معلمانی هستند که با وجود چشم انتظاری از وعده های برجای مانده از دولت وقت، با وجود کار برابر نه تنها از حقوق اولیه معلمی برخوردار نیستند بلکه با نازلترین دریافت و در سیستم دانش آموزسالاری و اولیاسالاری روزهای جوانی خود را صرف آموزش این جوانان کرده و حتی شأن معلمی آنان در گرو اراده دانش آموزان در سیستم سرمایه داری آموزشی است؟  از سرنوشت معلمان غیررسمی خبری دارید؟!  آیا خبردارید که در گیلان نزدیک به هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار معلمان گیلان از وزیر آموزش وپرورش چیست؟

انتظار معلمان گیلان از وزیر آموزش وپرورش چیست؟