مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 09:402023-01-19اجتماعي

تداوم آلودگی هوای کلانشهرها طی 5 روز آتی/ ماندگاری هوای سرد در غالب مناطق کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم انباشت آلاینده های جوی و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی پنج روز آتی گفت: - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم انباشت آلاینده های جوی و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی پنج روز آتی گفت: از بعدازظهر امروز، پنج شنبه تا روز دوشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه جنوب شرق، وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد با گردوخاک همراه خواهد بود.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده های جوی و آلودگی هوا ادامه خواهد داشت اظهار کرد: همچنین از امروز(پنج شنبه، 29 دی ماه) تا دوشنبه (سوم بهمن ماه) در غالب مناطق کشور به ویژه در نیمه شرقی ماندگاری هوای سرد و روند کاهش دما پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز در برخی مناطق جنوب شرق کشور و از جمعه (30 دی ماه) تا دوشنبه در مناطقی از گیلان، مازندران، اردبیل، بوشهر، جنوب فارس و غرب هرمزگان، ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می رود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه جنوب شرق، وزش باد شدید رخ خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوای کلانشهرها طی 5 روز آتی/ ماندگاری هوای سرد در غالب مناطق کشور

تداوم آلودگی هوای کلانشهرها طی 5 روز آتی/ ماندگاری هوای سرد در غالب مناطق کشور