مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 09:102023-01-19اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی مجتمع تفریحی توریستی اوترآباد


مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی مجتمع تفریحی، سرگرمی و گردشگری واقع در روستای اوترآباد شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان، مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اظهارکرد: مجتمع تفریحی، سرگرمی و گردشگری واقع در روستای اوترآباد شهرستان مانه و سملقان 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه این مجموعه گردشگری توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 10 هکتار در دست احداث است، گفت: به منظور پیگیری چگونگی روند پیشرفت پروژه روز گذشته به همراه نماینده مردم شهرستان های بجنورد، رازو جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان از این مجموعه بازدید شد.

مدیرکل میراث،فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: با ساخت این مجموعه گردشگری به طور مستقیم برای 50 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری برای احداث این پروژه 500 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: احداث این مجموعه گردشگری با توجه به وجود استخر پروش ماهی نقش مهمی در توسعه گردشگری کشاورزی در این منطقه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی مجتمع تفریحی توریستی اوترآباد

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی مجتمع تفریحی توریستی اوترآباد