مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 09:052023-01-19اقتصادي

90 درصد محصولات گلخانه ای تیران و کرون صادر می شود


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون گفت: 90 درصد از محصولات گلخانه ای این شهرستان به کشورهای خارجی از جمله روسیه و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

- مهدی آرپناهی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تیران و کرون جز مهم ترین قطب های تولید محصولات گلخانه ای است، اظهار کرد: بیش از 300 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به گلخانه ها اختصاص یافته است.

وی افزود: بخش عمده گلخانه ها سبزی و صیفی بوده و تنها چهار گلخانه گل تزیینی است که عمده محصولات این گلخانه ها مرغوب و صادراتی هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه سالانه 50 هزار تن سبزی و صیفی در گلخانه های این شهرستان تولید می شود، تصریح کرد: بسته بندی، فراوری و صادرات این محصولات مورد توجه قرار گرفته تا حلقه تولید تکمیل شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسته بندی محصولات کشاورزی این شهرستان رونق یافته و برند سازی محصولات انجام خواهد شد.

آرپناهی سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی را یکی از مهم ترین الزامات برای تکمیل حلقه تولید برشمرد و یادآور شد: در این حوزه باید بیشتر کار شود تا خام فروشی محصولات کشاورزی کاهش و سود و منفعت آن افزایش یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون ارائه تسهیلات بانکی در این حوزه را مهم خواند و گفت: با اختصاص اعتبار در این بخش می توان مثل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد محصولات گلخانه ای تیران و کرون صادر می شود

90 درصد محصولات گلخانه ای تیران و کرون صادر می شود