مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 09:002023-01-19سياسي

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه هزینه های سنگینی را برای آنها خواهد داشت


اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه بی پاسخ نخواهد ماند و آنها هزینه سنگینی را بابت این کار خواهند پرداخت.

- حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: اروپایی ها در دهه های گذشته نشان داده اند که از خود هیچ اراده ای ندارند و دنباله رو سیاست های آمریکا هستند.

وی افزود: واقعاً مایه تأسف است که کشورهای اروپایی این گونه بی اراده و بی اختیار از سیاست های آمریکا تبعیت می کنند، البته همواره هزینه این دنباله رویی از سیاست های آمریکا را پرداخت کرده و می کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در حوادث اخیر کشور، اروپایی ها با پیروی از آمریکا سعی در ناامن کردن و ایجاد آشوب در کشور ما را داشتند که با صخره های بزرگ مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شدند و در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه به خاطر عصبانیت شان از این نهاد انقلابی است که باعث شده آنها در اتفاقات و حوادث اخیر کشورمان به اهداف شوم خود نرسند.

وی افزود: اروپایی ها باید بدانند که بیکار نخواهیم نشست و پاسخ محکمی را به این اقدام شان خواهیم داد و این اقدام برای آنها بسیار پرهزینه خواهد بود و هزینه این اقدام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه هزینه های سنگینی را برای آنها خواهد داشت

نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه هزینه های سنگینی را برای آنها خواهد داشت