مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 08:052023-01-19سياسي

وزیر بهداشت با «دهمین» طرح استیضاح، به ایستگاه آخر رسید!


فردی که در واپسین دقایق به لیست وزرای پیشنهادی دولت راه یافته بود، آنچنان عملکردی از خود برجای گذاشته که به نوعی بر سر نخواستنش دعوا به راه افتاده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بهرام عین اللهی که در 3 شهریور سال گذشته با 214 رای موافق، 55 رای مخالف و 15 رای ممتنع، توانست از مجلس رای اعتماد بگیرد، به فاصله یکسال و چندماه آنچنان از آرای دریافتی فاصله گرفته که ده استیضاح در کارنامه دارد و با استیضاح آخر به ایستگاه آخر رسیده است؛ طرحی که تلاش های مختلف برای توقف آن راه به جایی نبرده و طی روز های آتی کلید خواهد خورد و اجرایی خواهد شد.

اشاره به تعدد طرح های استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کافی است تا دریابیم که زاویه بزرگی میان عین اللهی و مجلس بوجود آمده است؛ فاصله با نهادی که یکی از وظایفش نظارت بر عملکرد دولت است و شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که از همه ابزارهایش برای ادامه فعالیت عین اللهی در چارچوب قوانین و وعده های داده شده استفاده کرده، اما در نهایت چاره ای جز استیضاح نیافته است.

این را می شود از دعوت مکرر وزیر بهداشت به مجلس و کمیسیون های تخصصی برای ارائه توضیحات به نمایندگان، طرح سوال از وی در صحن و حتی دادن کارت زرد به این وزیر دریافت که در گام بعدی به امضای طرح استیضاح اول وی منجر شد، بعد طرح استیضاح دیگری توسط شماری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت با «دهمین» طرح استیضاح، به ایستگاه آخر رسید!

وزیر بهداشت با «دهمین» طرح استیضاح، به ایستگاه آخر رسید!