مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 07:152023-01-19اقتصادي

اهمیت فرهنگ سازی در تحول دیجیتال


نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت در پنل تخصصی «تحول دیجیتال و نگرش اکوسیستمی به اقتصاد دیجیتالی و کسب وکار دانش بنیان» بر اهمیت فرهنگ سازی در تحول دیجیتال تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرتضی ترک تبریزی در نشست تخصصی تحول دیجیتال به فرهنگ سازی و آموزش در حوزه تحول دیجیتال اشاره کرد و گفت: بانکداری دیجیتال از چندپایه تشکیل شده و فین تک، دیتا و تجربه مشتری مهم ترین آنها هستند.

در تمام بانک های کشور حداقل خلا یکی از این موارد وجود دارد و برای همین نمی توانیم آن ها را مجموعه ای نوآورانه و بر اساس تحول دیجیتال بدانیم.

بانک ها به تنهایی نمی توانند تحولات دیجیتالی ایجاد کنند و باید با مشارکت فین تک ها و شرکت هایی که در این حوزه فعال هستند، دست به دست داد تا بتوان قدم های موثر در صنعت بانکداری برداشت.

نایب رییس هیات مدیره در خصوص علل این موضوع تصریح کرد: بانک های کشور به شدت رگوله شده هستند؛ نهادهای بالادستی به بانک ها اجازه همکاری با مجموعه های نوآور را نمی دهند و توجه آنها فقط به تنظیم گری موضوعات متفاوت مانند دارایی ها، بدهی ها کارمزد و محدودیت در پرداخت است.

ترک تبریزی به اهمیت ابزارهای بانکداری دیجیتال اشاره کرد و افزود: بانکداری دیجیتال علاوه بر متخصص توانمند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت فرهنگ سازی در تحول دیجیتال

اهمیت فرهنگ سازی در تحول دیجیتال