مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 04:552023-01-19بين الملل

منابع یمنی: پیشرفت هایی در گفت و گو با ریاض صورت گرفته است


منابع یمنی به شبکه المیادین گفتند که گفت و گوها با دولت سعودی با میانجیگری عمان ادامه دارد و پیشرفت هایی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین به نقل از منابع یمنی نوشت که گفت و گوهای هیأت یمنی با عربستان سعودی از طریق کانال عمان همچنان جریان دارد و هنوز به نتایج و توافقی منجر نشده است.

به گفته این منابع، گفت و گوهای صورت گرفته منحصر به موضوع تمدید آتش بس و مسائل بشردوستانه است و پیشرفت هایی نیز در گفت و گوها و پیام های رد و بدل شده از طریق عمان رخ داده و در صورتی که منجر به توافقی شود، اعلام خواهد شد.

این منابع با ابراز خوش بینی در خصوص موفقیت آمیز بودن گفت و گوها و توافق بر سر آن، گفتند که بسیاری از پیشنهادات، مطرح شده و طرفین به بررسی و رد یا پذیرش بخش هایی از آن پرداخته اند.

این خبر در حالی است که روز سه شنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس از آغاز مجدد مذاکرات بین عربستان سعودی و صنعا برای پایان دادن به جنگ در یمن تحت نظارت عمان خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، ریاض یک نقشه راه مرحله ای برای حل و فصل بحران یمن تهیه کرده که آمریکا و سازمان ملل نیز آن را تأیید کره اند و از جمله طرح های آن بازگشایی فرودگاه صنعا و کاهش محاصره تحمیلی بر شهر الحدیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع یمنی: پیشرفت هایی در گفت و گو با ریاض صورت گرفته است

منابع یمنی: پیشرفت هایی در گفت و گو با ریاض صورت گرفته است